Eduardo Sánchez spolu s Danem Myrickem před lety redefinoval hororový žánr filmem Záhada Blair Witch, ve kterém dokázal, že lze vykouzlit tu nejděsivější atmosféru i bez pomocí digitálních triků a hektolitrů umělé krve. V případě Rozkošné Molly dovádí tuto metodu k dokonalosti. V kombinaci klasické mizanscény a dokumentární estetiky amatérské videokamery vzniká sugestivní portrét osamělé ženy, čelící strachu z temnoty a z vlastní posedlosti. Novomanželé Tim a Molly se nastěhují do starého domu Mollyiných rodičů.

S manželem stále na cestách je Molly nucena trávit většinu večerů sama, jen občas jí dělá společnost starší sestra, případně sklenička dobrého vína. Počáteční idyla se ale začíná měnit v klaustrofobický boj o přežití poté, co Molly zjišťuje, že není v domě tak úplně sama. V temných koutech prázdné usedlosti se skrývá něco, co mělo být dávno ztraceno, přízraky smrti a zapomenuté minulosti, které zároveň odhalí ta nejtemnější zákoutí Mollyiny narušené psychiky.

You cannot copy content of this page